Dragi investitori,

 

Avand în vedere că evoluția COVID19 – coronavirusului reprezintă în continuare principala preocupare pe plan intern, dar și pe plan extern, dorim să vă comunicăm că Erste Asset Management a luat măsuri pentru a asigura siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri.

În acest sens, am implementat următoarele activități:

-          am decis limitarea participării oamenilor noștri la evenimente externe și am sistat organizarea de evenimente interne cu mai mulți participanți

-          când a apărut coronavirusul în Capitală, am început să derulăm procedurile pentru acest tip de alertă: întâlniri cu cel mult 4-5 oameni, utilizarea tehnologiei în locul întâlnirilor directe și minimizarea prezenței oamenilor la locul de muncă prin schimburi și lucrul de la distanță. Cu toate acestea, vom fi mereu disponibili pentru întâlniri și discuții cu clienții noștri.

-          în funcţie de caz şi situaţia personală, considerând inclusiv funcţiile critice în această perioadă, există posibilitatea pentru angajaţii noştri să lucreze de la distanță prin facilitatea tehnică (laptop, VPN), disponibilă în grup de câţiva ani.

-          avem planuri prin care asigurăm continuitatea afacerii. Aceste planuri includ personalul, lucrul la distanță, desemnarea unei echipe de criză, automatizarea proceselor și multe altele.

Erste Asset Management va rămâne în continuare vigilentă în aceasta perioadă de incertitudine și suntem conștienți de responsabilitatea pe care o avem față de angajații noștri, clienții noștri și public. Aplicăm cele mai înalte standarde de livrare ale serviciilor noastre fără restricții semnificative.

Echipa Erste Asset Management vă stă la dispoziție și va raspunde cu promptitudine oricărei solicitari din partea dumneavoastră.

 

Echipa Erste Asset Management