Actualizarea datelor personale

În relația cu administratorul investițiilor tale, datele personale actualizate contează

Imediat ne anunțăm persoanele apropiate când ne schimbăm numărul de telefon. La fel se întâmplă și când ne schimbăm adresa de e-mail sau alte date de contact care ne ajută să îi ținem pe cei dragi aproape, primul pas este să le dăm de veste.  În plus, când apar astfel de schimbări, mai este necesar sa le comunici și administratorului tău pentru a putea rămâne în continuare conectați.

Prin actualizarea datelor o dată pe an sau ori de câte ori este nevoie, o persoană sau o companie contribuie benefic la relația pe care o are cu administratorul investițiilor sale. În plus, la Erste Asset Management, actualizarea datelor implică un minim de efort, pentru că ai 2 opțiuni la îndemână:

  • pe loc, la sediul Erste Asset Management, din Bulevardul Aviatorilor nr. 92, București sau
  • dacă ești client BCR, în orice sucursală BCR, din drumul tău;

De ce e necesar să ai actualizate în relația cu administratorul tău datele personale?

  • Actualizarea datelor se face periodic de către toate societățile de administrare a investițiilor, pentru că este o cerință legală și în România și în Europa. Autoritățile din întreaga lume solicită actualizarea periodică a datelor clienților tocmai pentru că sistemul financiar este o componentă critică. Este esențial ca toate informațiile personale pe care le folosim să fie actualizate și corecte.
  • Respectăm împreună Legea Nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, dar și GDPR (Regulamentul UE 679/2016- Regulamentul general privind protecția datelor).
  • Datele corecte și actuale comunicate la timp, te ajută să eviți situații neplăcute, cum ar fi informații pentru și despre tine să ajungă la alte persoane.

Ce date ne sunt necesare?

  • datele de identificare - nume, data nașterii, CNP, la persoanele fizice, si cod unic de inregistrare, sediu, în cazul unei companii.
  • datele de contact: adresa, e-mail, telefon.
  • informatii mai specifice: sursa generală a fondurilor/veniturilor, angajator, ocupație, reprezentanți legali, beneficiari reali ai persoanei juridice sau dacă titularul contractului este sau nu o persoană expusă public.

În concluzie, actualizarea datelor personale face parte din relația noastră, pentru că ne dă siguranța că ne cunoaștem bine, dar și pentru ca ne ajută să ținem legatura atunci când este nevoie.

De asemenea, îți reamintim că pentru a continua să ai acces la operațiuni cu unități de fond, va trebui să ai datele actualizate, în caz contrar, subscrierile sau răscumpărările tale neputând fi luate în considerare.