Proiectul de educaţie financiară “România Investește”, iniţiat de Erste Asset Management România, a fost premiat de Autoritatea de Supraveghere Financiară la Gala EduFin

O idee de succes prinde contur din creativitate, spirit de echipa şi o abordare transparentă faţă de clienţi.

Ne bucurăm că proiectul România Investește, iniţiat de Erste Asset Management România, este câștigător la categoria cea mai inovativă și creativă campanie de educație financiară (nebancară) din 2016.

Cele şapte campanii care au fost nominalizate la această categorie sunt iniţate de administratori de fonduri de investiţii, asigurări şi fonduri de pensii cu reputaţie pe piaţa locală. Premiul a fost oferit în data de 30 martie de Autoritatea de Supraveghere Financiară în cadrul Galei EduFin, la Palatul Culturii din Iaşi, recent restaurat.  Evenimentul a fost parte a  Global Money Week, iniţiativă care reuneşte circa 1.000 de organizaţii din peste 120 de ţări şi implică aproape 6 milioane de  copii şi tineri, sub titlul “Learn. Save. Earn.”

România Investeşte îşi propune să facă instrumentele financiare de investiţii accesibile pentru cât mai mulţi români, iar primul pas este să le ofere noţiunile de bază şi să le demonteze fricile şi miturile de spre investiţii.

Cu o comunitate de 10,000 de fani şi cu peste 340,000 de interacţiuni generate în primele şase luni de existenţă, pagina de Facebook România Investeşte este ABC al investiţiilor. Prietenii de pe Facebook au acces la o serie de postări care explică termeni financiari în termeni cât mai simpli (definiţiile fac referire la situaţii de zi cu zi, utilizând  cuvinte uşoare şi imagini relevante).  Astfel, ne asigurăm că acest concept are o acoperire naţională şi completează informaţiile care pot fi oferite prin intermediul materialelor de marketing tradiţionale, promovate de sucursalele băncilor de retail.